loading...
دانلود سریال،موزیک ویدئو،آهنگ،فول آلبوم و فیلم سینمایی
milad بازدید : 500 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

اگر مرگم به نامردی نگیرد

مرا مهر تو در دل جاودانی ست

وگر عمرم به ناکامی سر آید

تو را دارم که مرگم زندگانی ست

------ --------- --------- ------

هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو

چه برکتی دارد دوست داشتنت . . .

------ --------- --------- ------

بارها عاشق شدم اینبار نقلی دیگر است

بارها عابد شدم اینبار باری دیگر است

در خیالات خطا دیدم خودم را در برش

دیر فهمیدم که او دلدار یاری دیگر است

------ --------- --------- ------

به فن‌آوری نانو دست یافت دلم بس که از دوریت یک ذره شد و تو نیامدی . . . !

------ --------- --------- ------

فرض کن در آغوشت می مُردم

و مرا همانجا دفن می کردی

چه دلپذیر اگر

فشارِ قبر را بیشتر کنی!

------ --------- --------- ------

در من آدم برفی است که

عاشق آفتاب شده

و این

خلاصه ی همه‌ی

داستان های عاشقانه ی دنیاست !

------ --------- --------- ------

دور از نفس ات ، گیاه و گل می گندد ! / لب هام فقط کنار تو می خندد

با اینکه حسادت است نامش اما / لعنت به کسی که دل به تو می بندد !

------ --------- --------- ------

خوشبختی داشتن کسی ست

که بیشترازخود ، تو را بخواهد

و بیشتر از تو هیچ نخواهد . . .

------ --------- --------- ------

هوای دو نفره داشتن

نه ابر می خواهد نه باران

کافی ست حواسمان بهم باشد . . .

------ --------- --------- ------

بیا قسمت کنیم بوسه را

تو لبهایت را بیاور

من جانم را

قول می دهم کسی مدیون نشود . . .

------ --------- --------- ------

تو که باشی معجزه ای در من رخ میدهد به نام :

آرامش

باش!

حتی همین قدر دور . . .

------ --------- --------- ------

گاهی دِلم

تفریح ناسالم می خواد

مثل فکر کردن به تو !

------ --------- --------- ------

به من قول بده . . .

در تمامی سال هایی که باقی مانده

تا ابد . . .

مواظب خودت باشی

دیگر نیستم که یاد آوری ات کنم . . .

------ --------- --------- ------

مهربانتر از من دیدی نشانم بده

کسی که

بارها بسوزانیش

و باز هم با عشق نگاهت کند . . .

------ --------- --------- ------

وقتی کســـی رو دوســـت داری

حاضــری جــون فــداش کنـی

حاضــری جونـتـــو بــدی
فقط یه بار نگـــاش کـنــی
به خاطــرش داد بـــزنــی
به خاطـــرش دروغ بـــگی
رو هـــــمه چی خط بکشی
حـــــتـــی رو برگ زندگی

------ --------- --------- ------

خدا
تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان آرزوی من . . .

------ --------- --------- ------

گاهی یک نفر
با نفس هایش
با نگاهش
با کلامش
با وجودش
با بودنش....
بهشتی میسازداز این دنیا برایت
که دیگر بدون او
بهشت واقعی را هم نمیخواهی

------ --------- --------- ------

یک صندلی نزدیک تر به تو نشستن
چند قدم بیشتر با تو راه رفتن
خوشبختی
کوچکترین لحظه های حضور توست !

------ --------- --------- ------

به خوابم نیا!
خوابم را شیرین وسفید میکنی
ولی روزگارم را تلخ وسیاه!!

------ --------- --------- ------

عــــــــاشـــــــقانه ساده ی من. . .
هنوزم دوسش دارم...
همین!!!

------ --------- --------- ------

حس خوبیه یکی رو دوست داشته باشی
اونم دوستت داشته باشه
بدون مشکل بهش برسی
تا آخر عمر باهات بمونه
آخر سرم دست تو دست هم ازین دنیا برید.....
مگه عشق غیر از اینه؟......

------ --------- --------- ------

باز هم بوی تورا میشنوم..........میدانی؟؟؟درباغ شکوفه نارنج میچینند.....

------ --------- --------- ------

ﺁﻏــﻮ ش ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تــو ﺟـــــــﺎ ﺩﺍﺭﺩ ...
ﺍﮔﺮ ﺧـــــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ
ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ
تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾـــــــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...
ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـــــــﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ...

------ --------- --------- ------

ﺗﻮ ﻣﯿﺨﻨﺪﯼ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﻧﯿﺴﺖ وﻣﻦ ﺍﺭﻭﻡ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ...
ﺗﻮ میبوسی ﻭ ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻥ ﺭﻭ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ...
ﭼﻪ ﺟﺬﺍﺑﯽ ﭼﻪ ﮔﯿﺮﺍﯾﯽ ﭼﻪ ﺑﯽ ﻣﻨﻄﻖ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﻣﯿﺸﻪ
ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ..
ﺗﻮﯼ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﺗﻮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭﻡ ﺣﺴﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ!

------ --------- --------- ------

چـــ بــــمانـــے ، چــــ نــَـمــــــانــے
منی دگـــــر وجــود نـــَــدارد. . .
یا در تـــو حل می شــوم
یا بــے تــو گــــــُم ..

------ --------- --------- ------

" شکست خوردم!
با فتح شهری که تو
در آن نبودی ...! "

------ --------- --------- ------

چــــِشـــمایـــه "تـــو" خـــودِش یــة اِســـتـِـراتـِــژیـــة

واســـه اَســیـــر کـَــردَن مَــــن...

------ --------- --------- ------

صِدایِ گــآم هآیِ تـُـــــو ضَرَبــآنِ زِندِگـیِ مَن اَست
بـآمِن رآه بیآ
بآ تُــــو تِشنِــه یِ زِندِه بودَنَـم...

------ --------- --------- ------

چقدر شیرین است....
...
یاد تو بودن!
در این روزگار تلخ.

------ --------- --------- ------

صورتت شعر است و هر یک تار زلفت مصرعی
شعر را یک مصرعِ پیچیده زیبا می کند....

------ --------- --------- ------

غریبی نکن
غریبه نیست
فرشته روی شانه چپم است
بین خودمان باشد
عاشق شده . . .

------ --------- --------- ------

تو از من گله میکنی که چرا حواسم به حرف هایت نیست
کاش میدانستی صدایت آنقدر آرامم میکند که
فراموش میکنم باید نفس بکشم
چه برسد به اینکه بفهمم چه میگویی...

------ --------- --------- ------

ریه ها اندامهای بیخودی هستند،
برای تنفس
در هوایی که تو نباشی...-

------ --------- --------- ------

نبوده...
نیست...
نخواهد بود...
هیچکس عزیزتر از تو برای من...

------ --------- --------- ------

دیوانه ای هستم
با جیب های پر از قلوه سنگ؛
شهر از من به پس کوچه ها پناه برده است!
هر پنجره ای
که قاب چهره ی خندانت نشود،
فرو خواهد ریخت!

------ --------- --------- ------

هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام اسمتو صدا بزنم

با یک علامت سوال و تو با حوصله جواب بدی جووووووووووون دلم؟

------ --------- --------- ------

شایــــــــــد نفسمــــ...
دلیڵ زنـــــــده بودنم بــــاشه
امـــــــا...
بے شک تـــــو تنـــــها دلیــــل همیــــــن
نفســـــے

------ --------- --------- ------

تو را به رخ تمام شقایق ها می کشم و می گویم
تا گل من هست زندگی باید کرد !!!!

------ --------- --------- ------

آنقدر در تــــــــو غرق شده ام
که از تلاقی نگاهم با دیگری
احساس
خیانت می کنم!
عشق یعنی همین!!!

------ --------- --------- ------

در دوست داشتنت اسراف میکنم!
میدانی چیست؟
خدا اسراف کاران عاشق را دوست دارد

------ --------- --------- ------

ایستگاه اتوبوس ... منم و انتظار و ابهام رفتن ...!
اتوبوس ها می آیند و می روند ...
بگو به من ؛ کدامیک مرا به مقصد "تو" می رساند ؟!!

------ --------- --------- ------

بگــــو
که دوستــم داری
هوس زندگـی کـــــرده ام لــــعـــنــتـــی

------ --------- --------- ------

بــــهـتـریـن روز زنـدگـی مـــــــــــن روزیـسـت کـه

تــــــــــو در مـیـان نـابـاوری هـا مـی آیــی ،

دستـم را مـیـگـیـری و آرام زمـــزمـه مـیـکنـی : دوســتــت دارم . . .

------ --------- --------- ------

[ مـَــن ] را تــــو مـَــعنا میــکُــند . . .

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام خدا من میلاد هستم 18 ساله از تبریز ممنونم که قابل دونستین بیاین به وب من لحظات خوشی را در وب برای شما آرزو مندم... کسانی که با تبادل لینک موافق هستن منو با نام دنیا دانلود لینک کنن و بگن با چه آنهارا بلینکم به چند تایپیک نیاز دارم هرکس میاله میتونه بهم کمک کنه...ممنون میشم تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه! این نیست که با کسی دوست نباشی! این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی! این نیست که کسی باهات حرف نزنه! این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی! این نیست که کسی دوستت نداشته باشه! تنهایی، یه حس درونیه! تنهایی یعنی "هیچکس نمیفهمه حالت بده ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب وبلاگ چیه؟؟؟
    از کدام بخش سایت خوشتان آمد؟؟؟
    بین اینها کدام یک را از همه بیشتر دوست داری؟؟؟(آقایان جواب بدن)
    بین اینها کدام یک را از همه بیشتر دوست داری؟؟؟(خانم ها جواب بدن)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 1,587
  • بازدید سال : 15,566
  • بازدید کلی : 240,105
  • کدهای اختصاصی