loading...
دانلود سریال،موزیک ویدئو،آهنگ،فول آلبوم و فیلم سینمایی
milad بازدید : 138 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سکوت خطرناکتر از حرف هاي نيش دار است

کسي که سکوت ميکند روزي سرنوشت حرف هايش را به شما خواهد گفت


----------------------------------------------

هيس ساکت …

يه کف مرتب به افتخارش بزنيد …

چه با احساس مرا گذاشت و رفت …


----------------------------------------------
بعضی حرفا رو نمی شه گفت باید خورد

ولی بعضی حرفا رو نه می شه گفت نه می شه خورد!

می مونه سردل میشه دلتنگی میشه بغض میشه سکوت!

میشه همون وقتایی که خودتم نمی دونی چه مرگته …


----------------------------------------------
دنباله سکوتم را بگیر و بیا…

خواهی دید که در کوچه پس کوچه های خلوت سکوتم

نام زیبای تو نقش بسته و طنین انداز شده!


----------------------------------------------
ما بی صدا مطالعه می کردیم اما کتاب را که ورق می زدیم

تنها گاهی به هم نگاهی…

ناگاه انگشتهای «هیس» ما را از هر طرف نشانه گرفتند

انگار غوغای چشمهای من و تو سکوت را در آن کتابخانه رعایت نکرده بود!

----------------------------------------------

اگرچه ساکتم اما به یادتم !

----------------------------------------------
همیشه ایمان داشتم

سکوت شرافتی دارد که گفتن ندارد….

----------------------------------------------

سکوت توی گوشی موبایل سنگین ترین سکوتهاست

نه از دست ها کاری ساخته است و نه از چشمها...

----------------------------------------------
گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد

طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند . . .

----------------------------------------------

سکوت زیباست

وقتی که تمام حرف ها از توصیف مهربانی های تو عاجزباشند

----------------------------------------------
من شعر سکوتم را در گوش تو خواهم خواند

شب های بلندم را با یاد تو خواهم ماند

من ریشه ی عشقم را در قلب تو خواهم کاشت

آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت…

----------------------------------------------

دلم کار دست است

خودم بافتمش

تارش از سکوت

پودش از تنهایی

همین است که خریدار ندارد…

----------------------------------------------
این روزها من روزه سکوت گرفته ام …

آرام گرفته ام تا آرامش آنان که زیر پا له ام کردند خط خطی نشود

----------------------------------------------

سکوت...

سکوت فقط صحبت نکردن نیست…

سکوت فقط آروم بودن نیست…

سکوت فقط نگاه کردن و دم آن نیست…

می توانیم سکوت را صحبت عقل بدانیم

----------------------------------------------
لعنتی کاشکی می دونستی

سکوتم دردها داره واسه گفتن …

----------------------------------------------

گاهى سکوت مى آموزد

بودن همیشه در فریاد نیســت

اسطـــوره شدن یعنى در عین رفتــن بمــانى

یعنى باشى یـــا نباشى دوستت داشته باشند و دلــتنگت شوند…

----------------------------------------------
بعضـى ها گــریه نمى کنند

اما از چشم هایشان معلوم است که اشــکى به بزرگى یک سکــوت

گوشه چشمشان به کمــین نشسته …

----------------------------------------------
همیشه سکوت نشانه ی رضایت نیست

گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی …

----------------------------------------------

این روزها من خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا آرامش او خط خطی نشود….

----------------------------------------------

دیشب در جاده های سکوت

در ایستگاه عشق

هر چه منتظر ماندم کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد

و من تنهاتر از همیشه به خانه برگشتم . . .

----------------------------------------------

آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست

حق با سکوت بود صدا در گلو شکست

تا آمدم با تو خدا حافظی کنم

بغض امان نداد و در گلو شکست

----------------------------------------------

گاهی دلت آنقدر می گیرد

که مجبوری تمام بغضت را با سکوت دفن کنی

واین است کار این روزهای خاکستری من

----------------------------------------------

سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم تا بگویم

دوستت دارم

----------------------------------------------

کاش می شد برگردی و ببینی

چگونه چشمانم تقاص سکوت هایت را پس می دهد

کاش …
----------------------------------------------
دوستت دارم در سکوت

مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد

----------------------------------------------
تاوان عشق و سکوتم برای تو فقط یه چیز بود

سقوط …

----------------------------------------------
سکوت در مکالمه تلفنی

یعنی تردید یا مزاحمت ، یا شرم

----------------------------------------------

هر سکوتی سرشار از ناگفته ها نیست

بعضی وقت ها سرشار از خجالتِ گفته هاست

----------------------------------------------

موسیقی

یعنی سکوت بعلاوه سکوت های شکسته شده ی موزون

----------------------------------------------

بعضی سکوت را به رشوه ای کلان می خرند

و با سودی سرشار به اسم حق السکوت ، می فروشانند

----------------------------------------------
سکوتِ عاشق در جفای معشوق

یعنی پاس حرمتِ عشق

----------------------------------------------

سکوت در خود گریه دارد

ولی گریه با خود سکوتی ندارد

----------------------------------------------
بعضی با سکوت آنقدر دشمنند

که حتی در خواب هم آنرا با پریشان گوئی می شکنند

----------------------------------------------

سکوتِ وداعِ واپسین دیدار دو دلدار

همیشه مرطوب است

----------------------------------------------
زیر زمین خانه های قدیمی تمام مادر بزرگ ها

سرشار از سکوتِ ترشی سیر ، انار خشکیده ، سرکه ی انگور،

عروسک ها و دوچرخه دوران بچگی است

----------------------------------------------
سینمای صامت

پر از سکوتی گویا و خنده دار بود

----------------------------------------------
آزار دهنده ترین سکوت

وقتی است که دروغ می گوئی و مخاطبت در سکوتی سنگین فقط نگاه می کند

----------------------------------------------
در گورستان

فقط در ساعات معینی که ارواح به میهمانی می روند

سکوت برقرار است

----------------------------------------------
تمام مردم جهان با یک زبان واحد سکوت می کنند

ولی به محض باز کردن دهان از هم فاصله می گیرند

----------------------------------------------
کرو لال ها

در سکوتِ محض با هم حتی پرچانگی هم می کنند

----------------------------------------------
در آخرت تو را به خاطر حرفهای نسنجیده

ممکن است مجازات کنند ولی سکوتِ بی جایت را هرگز نمی بخشایند

----------------------------------------------
سکوت را با هر چیزی می شود شکست

ولی با هر چیزی نمی توان پیوند زد

----------------------------------------------
سکوت

حتی از نوع مطلق اش در نهایت شکستنی است

----------------------------------------------
دفاترِ سفید و بی خطِ نو

مثل نوارِ خام، مملو از سکوتند

----------------------------------------------

این روزها زیادى ساکــت شده ام

نمى دانم چــرا حرف هایم به جای گلـــو

از چشـــم هایم بیرون مى آیند …

----------------------------------------------
آرام تر سکـــــوت کن …

صداى بى تفاوتى هایت آزارم مى دهــــد

----------------------------------------------
دلــم یک آلزایـمر خفیــف مى خواهد

آن قــدر که یــادم نرود

به نفعم است که به چند زبــان زنده ى دنیا سکــوت کنم

----------------------------------------------
سکوت هم تا یک جایى هنر است …

از حد که بگذرد بهم مى ریزد هر آنچه را که نباید

----------------------------------------------

ساکت نیستم

لب هایم هم نسوخته است

تنها تمام ِ من تاول زده از آشی که نخورده ام …

----------------------------------------------

سکوت حرفیست که گفته نمی شه

بغض می شه …

----------------------------------------------

دوست دارم خلوتی باشد تا تو سکوت کنی

و من لبریز شوم از دوست داشتن ها …

---------------------------------------------
سکوت حرف ساده ایست

که همیشه اشتباه ترجمه می شود …

----------------------------------------------

سکوت تنها واژه ای بود

که از آن گریزان بودم

و من دیگر بعد از تو سرشار از سکوتم

----------------------------------------------

گاهی دلت می خواد همه بغض هات از توی نگاهت خونده بشن

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری

اما یه نگاه گنگ تحویل می گیری یا جمله ای مثل چیزی شده؟

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر می کشی

و با لبخندی سرد می گی نه ،هیچی …

 



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام خدا من میلاد هستم 18 ساله از تبریز ممنونم که قابل دونستین بیاین به وب من لحظات خوشی را در وب برای شما آرزو مندم... کسانی که با تبادل لینک موافق هستن منو با نام دنیا دانلود لینک کنن و بگن با چه آنهارا بلینکم به چند تایپیک نیاز دارم هرکس میاله میتونه بهم کمک کنه...ممنون میشم تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه! این نیست که با کسی دوست نباشی! این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی! این نیست که کسی باهات حرف نزنه! این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی! این نیست که کسی دوستت نداشته باشه! تنهایی، یه حس درونیه! تنهایی یعنی "هیچکس نمیفهمه حالت بده ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب وبلاگ چیه؟؟؟
    از کدام بخش سایت خوشتان آمد؟؟؟
    بین اینها کدام یک را از همه بیشتر دوست داری؟؟؟(آقایان جواب بدن)
    بین اینها کدام یک را از همه بیشتر دوست داری؟؟؟(خانم ها جواب بدن)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 1,612
  • بازدید سال : 15,591
  • بازدید کلی : 240,130
  • کدهای اختصاصی